Ads Top

Dah Lama Tak Makan Chicken Chop...


Belek-belek gambar dalam henfon, baru teringat entri bos belanja makan chicken-chop minggu lepas tak up lagi story dalam belog kesayanganku ini huhu.. selalunya lepas aku up masuk fb aku akan delete dalam camera gallery... tapi kali nak ubah sikit.. 


Muka happy dapat makan free...


Bos belanja makan chicken-chop kat opis kami je. Kejadian adalah pada Khamis 10Julai 1030 pagi. Dengar cerita boss beli dari adik ipar dia. 


Tak sabar nak telan! 😆


Aku dah tak ingat bila last aku makan chicken-chop.
First time makan chicken-chop masa duduk Kelana Jaya dulu. Sepupu ajak makan kat Damansara Uptown dengan tunang dia. Tu lah first time makan chicken-chop dengan Farah... sekarang lebih suka layan lamb chop.. 


Tapi, disebabkan orang belanja I ok je! Hehe..


Banyak tak aku amik? Hihi..
Kalau kena beli sendiri ni berapa RM agaknya kan?


Ok tu je nak update.
Semoga Boss dimurahkan rezeki sebab belanja kami. 🖒🖒🖒




Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.