Ads Top

Tukar minyak auto a.k.a gearbox


Lagi cerita pasal kereta... 
huhuhu macam blog orang jantan je kan? muahahaha

Lepas selesai kat satu kedai, terjah pulak satu lagi kedai.  Tapi kalo bab-bab servis kereta dan lain-lain pasal kereta, aku ok jerr..  Yang aku pasti, lepas berhabis untuk kereta aku rasa puas hati dan gembira..

Macam tahun lepas, habis dekat 2 ribu kot untuk tukar sport rim Vossen plus tukar tayar baru empat-empat bijik.. Feel lepas tukar sport rim tu rasa macam orang kaya kejap. kikiki.. 
 

kos tukar minyak auto a.k.a gearbox

haitu aku tukar minyak gearbox a.k.a minyak auto..
aku buat kat kedai HANKOOK..
ni bro tengah sedut keluar minyak auto lama.



kos tukar minyak auto a.k.a gearbox
minyak auto baru tengah dimasukkan..


kos tukar minyak auto a.k.a gearbox

standard kalo tukar minyak auto waja mesti 4 botol ahh...


Total duit mengalir untuk tukar minyak auto
RM 120

Tiada ulasan:

Terima kasih sudi komen entri ni.

Dikuasakan oleh Blogger.